DBA sp. z.o.o. • Agencja reklamowa opakowania
Opakowanie produktu jest jak każda inna przestrzeń reklamowa, ale jest też czymś więcej:
- z jednej strony - opakowanie ma zachęcić do zakupu, pokazując potencjalnemu klientowi ważne dla niego informacje
- z drugiej strony - opakowanie powinno przekazywać wiele informacji (na przykład te wymagane przez ustawy), które niekoniecznie wpływają na decyzję zakupową, ale muszą być czytelne
Ta podwójna rola opakowań sprawia, że aby tworzyć je profesjonalnie, trzeba posiadać wiedzę i doświadczenie. Agencja reklamowa DBA tworzy opakowania, które nie tylko wyróżniają się na sklepowych półkach w sposób spójny z identyfikacją wizualną marki, ale też - są praktyczne i przekazują klientowi wszystkie informacje o danym produkcie, których ten potrzebuje i które są wymagane przez odpowiednie przepisy (na przykład skład produktu).
Napisz komentarz